Mit viszel ajándékba?

 

Add idén Te a leghasznosabbat! 

karacsonyiakcio.jpg 

 

logo.png

Nem lehet elégszer!

elégjó

Csatlakoztál már?

Friss topikok

Drága Naplóm!

Ma nagyon rossz napom volt. Pisti azt mondta, hogy undorító vagyok. Nem vagyok szép, mert tele vagyok látványos szépséghibával. Kérdeztem tőle, hogy mi a baja velem, erre azt mondta, hogy szőrös az alkarom. Nyakig vörösödtem, lehülyéztem, erre megmutatta a biológia könyvünket, és tényleg oda van írva. Azt is mondta Pisti, hogy van rá gyógyír is a könyvben, epiláljam vagy gyantázzam. Megnéztem és tényleg szőrös a kezem. Igaz, hogy csak vékony pihe szőrszálak, de tényleg ott vannak. Nagyon elszégyelltem magam. Bár melegem volt, de felvettem a pulcsimat, hogy ne lógjon ki a szőrös karom. Majd’ meggyulladtam!

20141106_070540.jpg

Kérdezte Pisti, hogy a lábamat borotválom-e, mert az is nem kívánatos látványt fog nyújtani tornaórán, ha szőrös. Mondtam, hogy nem, erre odafordult a Józsihoz és hahotázni kezdtek. Azt is mondták, hogy akkor nem fognak elhívni a buliba sem.

Bánatomban megkerestem Zsófit. Neki van egy nővére, ő sokat tud ezekről a dolgokról. Azt mondja, hogy ő borotválja magát. A karját, a combját, a lábát. Megbeszéltük, hogy holnap a reggeli helyett veszünk egy borotvát és én is szőrtelenítem magam az ebédszünetben. Lehet, hogy éhes maradok, de legalább szép leszek. Anyunak lehet, hogy nem tetszik majd, de Zsófi szerint el fog hallgatni, ha megmutatom a biosz könyvemet. Igaza lehet. Pisti és Józsi látta, hogy sutyorgunk, odajöttek a kezükben a könyvvel, és tovább cikiztek. Most meg már a szemöldököm miatt. Nem ideális! Nem olyan, mint a tankönyvi ábrán látható. Az enyém túl hosszú. És valóban. Először furcsálltam a dolgot, de mégiscsak a tankönyv írja. Megkérdőjelezzem?

  20141106_070559.jpg

Szünetben bevittem magammal a vécébe a biosz könyvet, és átolvastam a Szépségápolás olvasmányt belőle. Szerencsére minden benne van, ami egy magamfajta 14 éves lánynak kell. Azt írják, hogy „Az arcunkat előnyös tulajdonságainak kiemelésével és hibáinak elkendőzésével lehet még szebbé varázsolni. Ezt segíti a lányoknál a smink, az „elkendőzés tudománya”.” Szuper, még kép is van, hogy miként használjam a szempillaspirált. Igaz, hogy egy gördeszkára gyűjtök, de inkább veszek belőle egy smink készletet.

20141106_074255.jpg

Anyu mindig azt mondja, hogy a külső nem minden, meg hogy legyek önmagam, és szerinte a gondolkodásunk, az egyediségünk, a valódiságunk a legnagyobb kincs. Azt is mondta már, hogy a mindennapos smink rosszat tesz a bőrömnek. Meg, hogy a szépség belülről fakad. De most már látom, hogy nincs igaza. Ő maradi. A tankönyvemet legalább igazi nők írták, és nem olyan bénák, mint anyu.

Na, holnap majd megmutatom ennek a majom Pistinek, hogy milyen egy jó nő. Csalódtam anyuban, hogy nem mondta el ezt soha nekem, hogy szőrtelenül és sminkelve vagyok szép és jó. Na, persze, ő is csak néha sminkel, és az ő szemöldöke is bozontos. Milyen unalmas és béna egy nő! Ne csodálkozzon, ha apu megfordul egy szépen kisminkelt nő után. Vessen is magára! Mindig csak dolgozik, olvas vagy tanul. Ha anyu ma hazaér a munkából, elmondom neki, hogy mitől döglik a légy.

képek: Biológia 8 tankönyv

123 komment

süti beállítások módosítása