Mit viszel ajándékba?

 

Add idén Te a leghasznosabbat! 

karacsonyiakcio.jpg 

 

logo.png

Nem lehet elégszer!

elégjó

Csatlakoztál már?

Friss topikok

Néhány (nő)ismerősöm besokkolt, amikor elérte a bűvös 40. születésnapját. Én még előtte állok, és bár sok víz lefolyik addig még a Tiszán, de innen nézve úgy érzem, hogy én rendben leszek a ténnyel. Ha visszanézem a régi képeimet, azt látom, hogy az idővel együtt nőiesedtem, megértem. Az embernek nem kell arra törekednie, hogy örök tini kinézetű legyen. Elég, ha rendben van önmagával, majd az kihatással lesz a külsejére is. (Azért nem mindig gondoltam így...)

Összegyűjtöttem néhány 40 feletti nőt, akik nem csak tehetségesek, de szépségesek is. Persze kérdés, hogy ők hogyan élték meg a negyedik X eljövetelét. De ez egy másik történet.

Te rendben vagy a koroddal?

Lauren Graham:

laurangraham.jpg

Michelle Pfeiffer:

michellepfeiffer.jpg

Vanessa Williams:

 vanessawilliams.jpg

Julianne Moore:

rebeccademorney.jpg

Courtney Cox:

courtney cox.jpg

Susan Sarandon:

susan sarandon.jpg

 

foto:pinterest

 

8 komment

süti beállítások módosítása