Mit viszel ajándékba?

 

Add idén Te a leghasznosabbat! 

karacsonyiakcio.jpg 

 

logo.png

Nem lehet elégszer!

elégjó

Csatlakoztál már?

Friss topikok

Ebben a bejegyzésben a férfiaknak szánt ajándékokra mentem rá, azokból gyűjtögettem. Most is igyekeztem a kézzel készíthető verziókat felkutatni, de túl sokat nem találtam. Gondolkodóba is estem, hogy vajon miért van ez így... Megkérdeztem a környezetemben élő férfiakat erről és a válaszok alapján azt mondhatom, hogy szeretik ugyan a kézzel készített ajándékokat, de egy többfogásos, különleges vacsorát és az azt követő romantikus befejezést jobban kedvelik. Ha már ajándék, akkor az a jó, ha  kapcsolható hobbihoz, de azt is csípik, ha az valami technikai újdonság.

Jöjjenek az ötletek:

Fejhallgató (kiváló hangzással)

fejhallgato.jpg

 

Telefon, távirányító, játékkonzol, vagy sörbontó tartó a fotel karfájára (saját kézzel is készíthető):

d87e7e4d4c519e9431e2421d7c61eb6a.jpg

 

Lifeproof por-, csepp- és ütésálló mobil tok:

tok.jpg

Túlélő kosár

- mindent bele, ami a palacsinta sütéséhez kell

- minden, ami egy másnaphoz kell ( kávé, kenyér, ásványvíz)

 palacsinta.jpg

 ajandekkosar.jpg

Lapozható fotókönyv az eddigi közös életről:

 49907194d701e571327c562fa5620b40.jpg

 

TE mivel leped meg a párod?

 

11 komment

süti beállítások módosítása