Mit viszel ajándékba?

 

Add idén Te a leghasznosabbat! 

karacsonyiakcio.jpg 

 

logo.png

Nem lehet elégszer!

elégjó

Csatlakoztál már?

Friss topikok

Nem túl régen egy ismerősöm háborgó posztját olvastam a Facebookon.  Egy hirdetés ellen emelt hangot, mivel az újfajta társkereső oldal nem kíméli a házasságban élőket, sőt őket célozva igyekszik utat törni magának. Egy fél pillantást vetettem az oldal nevére, de igazából nem maradt meg az emlékezetemben, viszont pár napra rá az egyik tévéműsor vezetője szintén erről az oldalról beszélt, és mi tagadás felkeltette az érdeklődésemet.

A cikkekből megtudtam, hogy egy kereskedelmi csatorna sem volt hajlandó lejátszani a reklámjukat, mondván, hogy nem illik a családias profilba. Megnéztem a videót, egyszerű és rövid, csinosba öltöző anyuka, apuka mosolyog és szépíti magát, hogy aztán félrelépjen a házasságából.Kiderül, hogy 5 éve (?!) házasok, csak épp nem egymással. Uszító jelmondatuk: Az élet túl rövid, hogy ne lépj félre...

Kaptam magam és beregisztráltam. Még mielőtt téves következtetést vonna le valaki, azt kutattam, hogy vajon milyen emberek kínálják ott magukat és próbálnak alkalmi társat találni a szerelmi légyotthoz.

Kerestem nőre, férfira. Akadt, aki minden kérdésre válaszolt az űrlapon, kb. mind a harmincra, de volt, aki csak éppen valami marhaságot írt be, szerintem ő is csak szétnézett a site-on.

Ami nagyon meglepő volt számomra, hogy egész fiatalok, 25-30 évesek is itt kergetik a vágyaikat, úgy hogy bemutatkozó szövegükben megjelölik házas mivoltukat. Vannak, akik megspékelik azzal az infóval, hogy elhidegült a házasságuk, de bármilyen meglepő, a gyerek létezését is feltüntetik, fő az őszinteség.

A vágyaikat akarják kiélni, vad szexet akarnak, új oldalukat szeretnék felfedezni, - indokolják a profiljukban.

Hát itt tartunk? Otthon, házasságban már nem lehet kielégítően szexuális életet élni? Ráadásul a szerelem nem is kell, hanem csak egy gyors numera a lényeg? Nem akarok naivnak látszani, csak engem jobban érdekel az, hogy miért szükségszerű egy öt éve tartó házasságnak annyira unalmasnak lennie, hogy ilyen degradáló módon kell halászni a szexpartnereket.

Nyilván nem ez az oldal talált meg egy ismeretlen piaci rést, ők egyszerűen csak felvállalták a közvetítő szerepét.

Hűtlenség, szerelmi búvóhely, szexmánia, perverzió, tippek lebukás ellen...valami csak nem hagy nyugodni... Azon tűnődöm, hogy vajon mi a rosszabb:

  • Hogy a házasságok annyira unalmasak és hazugok, hogy félre KELL lépni belőle?
  • Vagy az, hogy létezik egy kifejezetten házasságban élőknek szóló, viszonyt kínáló weboldal?
  • Vagy az, hogy annyira suták a félrelépni szándékozó hölgyek, urak, hogy a neten, személytelenül kell ismerkedniük ahhoz, hogy szexuális társra találjanak? Már ehhez is virtuális módszer kell?

Még egy kérdés ugrott be így végezetül, mikor kiikszeltem a honlapot...

Na, de mégis hova kurvul a világ?

 

1 komment

süti beállítások módosítása