Mit viszel ajándékba?

 

Add idén Te a leghasznosabbat! 

karacsonyiakcio.jpg 

 

logo.png

Nem lehet elégszer!

elégjó

Csatlakoztál már?

Friss topikok

anyaklanyok.jpgMi, Anyák sokszor érezzük azt, hogy nem vagyunk elég jók, mert lehetnénk türelmesebbek, kedvesebbek, odaadóbbak. A gyerekek viszont szinte minden esetben másképp látnak minket. Nagynak, szépnek, aranyosnak, aki mindent megtesz értük.

Én nem szeretek főzni, nem is sütök minden hétvégén sütit sem.  Egyszer a kislányom azt mondta rólam, hogy az én főztömet szereti a legjobban, és azt, hogy mindent megteszek érte, mindent megfőzök neki, amit kér és kedvesen ébresztem reggelente. Persze, hogy nem bírtam ki könnyek nélkül, és mondanom sem kell, hogy mekkora energiát ad ez nekem a konyhában, amikor úgy érzem, hogy legszívesebben az ágyba zuhannék a meleg vacsora elkészítésével járó cécó helyett.

Ebben a videóban először a nőket kérdezték, hogy milyen anyáknak érzik magukat, majd videó üzenetben meghallgathatták, hogy mit gondolnak róluk a csemetéik.  Szem nem marad szárazon...   (kevés angol tudással is érthető a videó)

http://www.huffingtonpost.com/2013/10/31/the-video-every-mom-must-watch_n_4181007.html

 

komment

süti beállítások módosítása